Monday, April 5, 2010

Bercampur rasa

Hopefully sok everything will be fine...Aku dah wat yang termampu untuk puaskan hati semua pihak..Kalo xpuas hati jugak,sila la jumpe rukun tetangga berhampiiran utk wat aduan..Hadoiihh laaa...
Ape yg ade sok?Aku xpasti penilaian ni tuk ape..Penilaian dibuat ke atas seluruh asrama termasuk dewan makan..Sekolah ni lak tiap2 tahun dpt top 5..Pastu yang menyusahnye adalah kontraktor..Mcm2 diorg minta..Siap nak suh hias syiling dewan tu ngan kain rentang..Alo kak,ko igt ni ape?Kenduri org kawin ke ape?

Aku sgt takut..Nape aku takut?Fuhh..Korang xrs ape yg aku rs..Start mlm ni pun aku dh rs nak terberak pun ada,nak terkencing pun ada,nak termunta pun ada..Aku nye supervisor lg la..Siap demam..Aku demam dlu,then br die follow demam lak..Nape je aku xdemam mlm ni..Sok depa tgk aku leh gak dpt markah kesian ke...Ape yg aku merepek ni..

Actually,ada 2-3 benda aku xsetel lg pasal dewan tu..Pihak sek nk aku hias pasu bunga atas meja tu..Dah bape ari aku dok pk nak letak ape natang atas meja tu..Mcm membazir jer aku letak bunga..Sume nye pakai duit tu..Dah la ade 21 meja..Byk pakai duit tu..Kang kalo xletak,di cop kedekut lg..

Rasa mcm xnak tdo pun ada..aku harap kedai sume yg aku nak g beli brg,bukak awal la..Byk benda lg ni xsetel..Fuhh..



Best regards,

No comments: