Saturday, May 8, 2010

Expression of feeling

 Hmmm..kali ni aku rasa aku nak lepas rs marah+geram+sakit ati+kecik ati++++++...Aku tatau nape ngan aku ni...Tapi itula rs yg aku rs lately..

I felt that i was alone now..Takde sape pun pedulikan aku...Hmmm..Ada yg cari pasal ngan aku..ada org2 tertentu yg aku xckp berhari2 dh..But,smlm adalah yg paling teruk..aku ketuk meja makan dengan hp aku berkali-kali sambil cengkam gigi aku n jegil kat org tu..Macam dirasuk..Seb bek hp aku xrosak..sbb before ni aku penah ketuk hp aku kuat2 gak..

Kepada kawan-kawan aku..aku minta maaf sbb kecik ati ngan korang..besalah..problem byk pastu dpt tau korang g melaka lak kan..Sbb aku mmg teringin sgt nk g melaka..tiba-tiba korang g senyap-senyap..salah aku sbb aku gatal g kecik ati..hmm..wat ms ni plz jgn contact aku..korang nak kata aku mengade ke,ntah ape2 ke..katala..itu aku dh tau..

Ngan sume org yg rapat ngan aku aku gado..Aku tatau nape ngan aku ni..Byk sgt mslh dok ade kot..tu yg jd mcmni..bila org xphm aku,aku ngamuk..padahal aku xckp ape mslh aku..mcm mana org nk phm..salah aku gak..bg aku xpyh la aku nk citer mslh aku ni..biar aku jer yg pk n tanggung n setelkan..
Mcm dh giler kan aku ni..Giler meroyan..hehehe..Ape2 ajela..k la..Nak g tgk midnite japg..Ironman 2..Chow








Best regards,

4 comments:

gO mi NaM said...

hai tuan tanah

Unknown said...

thanx 4 this post.

nn said...

sometimes we do feel like we are alone kan. macam tak ada orang peduli. sedihnyaaa time time macam tu... :(

Neng Adah said...

gO mi NaM: Haii uu...

Emy: Ur welcome

nn: Hehe..mmg sedey ms tu..