Sunday, August 15, 2010

Neng di tempat keje

 Yuhuu..Aku di sini..Ape nk stori ek..Hmm..Pasal keje aku kot..Muahahhaha...Sgt membosankan..Sbb under training lg kot..Lom masuk line lagik..

Ok..Aku nye keje mcmni..Ade shift..Keje 12jam..Kalo keje pagi kol 6.45am-6.45pm..Keje malam 6.45pm-6.45am..Wat masa ni ngah training xde masuk shift mlm lagik..Selamat cek..Kau larat nak keje 12 jam?Sy sedang berusaha untuk meneruskan apa yang telah sy dapat..Muahahahha..Dushhh...

Hari 1st aku masuk..Hmmm..Aku ada briefing ngan manager HR..Aku sorang je k..Pastu jumpe bos aku..Bos aku ni org Filipines..Tapi terer jer ckp org kite..Aku ngan die ckp aku hang ja..Kitorg rock beb..Masuk2 je jumpe die,dh ade keje tuk aku..Bukan keje yg berkaitan ngan sewaktunya k..Keje aku bungkus biskut tuk operator sekalin..Owh...Bagusnya...Wat amal jariah k...

Hari kedua lak..Aku kene g training lagik..Tapi jap jer..Sbb bos aku dh ngiyau pangey aku dah..Aku jumpe die then die ajar aku pasal sistem skit..Sambil die ajar..Aku wat keje lentok terbabas sume disebelah die k..Muahahahha..Aku tatau..2 ari aku masuk keje,aku ngantuk giler..

Ok..Hari ketiga lak..Aku cutiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...Yeay!!!..


Macam dokter ke macam budak sekolah?Muaahahhahaha....






Best regards,

No comments: