Wednesday, November 17, 2010

Selamat Hari Raya Aidiladha

Salam Aidiladha buat semua k..Aku raya kat Kulim pg ni..Syok sgt sbb ramai yg ada..Leh dikatakan hampir kesemua famili ada..Cuma satu famili jer belum smp lg..Mebi mlm kot..
Jumaat ni InsyaAllah mebi aku akan g kampung Pakcik syg..Betapa takut n segan nye aku rasa..Kalo aku xg die mmg akan terasa punye..Sbb die dh dtg kampung aku...Haiishh..Xtdoq la jwbnye aku mlm khamis tu..Ekeke..Seb bek Jumaat cuti.Bos duh amik cuti..

Sok lak ada tournament bowling cum famili day..XSabaq cek nk lempaq bola sok..Ekeke..Jaga korang sume!!!Cek akan tewaskan hampa suma..Wahahhaha..Cakap suma nak 'A' ja..Skali sok aku men,hampeh ja..So kepada sesape yg rs team ngan aku,wat yg terbaik sok..Kalo xdpt sorang 150 point ke atas,blk mandi ayaq bunga k..Ayaq bunga la sgt..Ahahah..
So all,adios..






Best regards,

No comments: