Monday, January 10, 2011

Neng XXL Dah??

 Yuhuuu..Ceq MC arini..Hehe..I cirit birit taw..Kepada Pakcik sayang..Kamu tau kan kenapa sy MC..Kamu habaq kat org, makcik hempuk syg..Hehehe..

Xde ape nk di post kan pun..Owh..Ade2..Fizikal ku semakin mengembang..Kembang xkuncup2 pun..Takut aku tgk bdn aku ni..Sume slh pakcik..Die yg bg bdn aku mcmni..Bg aku makan terlebey..Sgt2 melampau..Kang aku gemok gedempol kang, die p carik pompuan len, tau la mcm mana aku nk ajar mamat ni..Muahahaha..Ugutan ni syg..Jg syg!

Suar n baju sume dh xmuat..Pipi ni xyah ckp la..Bagai di pam pam..Haishhh..Mengeluh sekijap..Mengah seyh nk bwk buntot aku ni..Muahahahha..Besaq lebaq mcm talam dh ni..Isk isk isk..Truknye aku gambarkan diri aku ni..Muahahah..Bayangkan, pakai bj kurung pun dh nmpk sendat kat buntot..Seksi i tau nyah..Hehehe..

Itu namanya...Sy semakin bahagia bersama pakcik syg sy..Sila thn muntah ye..Ahahhaha.. Ok chow..Aku jd babysitter sekijap..Mak bdk ni g semayang..Nangis dh dak ni..Adios..



Best regards,

3 comments:

Ameer said...

gambar bersama oak cik tak ada ker?

Neng Adah said...

hehe..amir..gambaq ngan pakcik ada..tp xelok sgt..dia ni punye ssh nk amik pic..makcik neng ni lak malu nk amik pic dia sgt..ekeke..poyo jer neng ni kan..hehhe

Ameer said...

Tu dah ada gambaq tukaq tayar... ok latue,,,, haha.... i like....