Sunday, June 26, 2011

Di Transfer Lagik!!!!

Ouh..Arini broadband sgt baik dengan sy..Kalo x mcm haram jer...Oppsss..Betol la..Nak online pun ssh..Good Sunday..Arini sy xkemana pun..Xde plan pun..Rasanya pakwe aku ngah tdo lagik kot...

Aku nk stori pasal aku kene transfer lagik..Mmg rs nak bakor kilang tu pun ado..Tahu x ceq ni pekerja yg sgt patuh pada arahan?Tahu x yang sy ni sgt syg kan kilang ni?(Nak muntah pun ade..)..Tahu x dengan cara transfer aku ni boleh membuatkan aku resign?Tahu x?Tahu?Haaa..

Manager kata nk transfer aku selama sebulan jer..Aku nk tgk betol ke x..Rasa mcm nk minta hitam putih la..Baru ade bukti..Xtarik aku dalam ms sebula,ceq RESIGN!cewahhh..Mcm la nk resign sgt kan..Kite tgk nnt ye..

Why aku kene g sana?Start sok lak tu..Aku br tau Khamis lepas pas meeting ngan bos..

1) Sebab sana supervisor xde..Dah resign dekat 2 bln kot..

2) Sebab supervisor shift lagik satu ngah pregnant..4bln kot kalo xsalah aku..Morning sickness die agak truk..Slalu xmai keje..

3) Leader tuk shift yg xde supervisor tu ngah sarat pregnant..Ujung bln 7 ni due nye..

4) Asalnya aku adalah dr production sana masa mula2 masuk dlu..So,aku tau la skit2 keje kat sana..

Makanya..Oleh dengan itu la...Manusia bernama SITI ini kene transfer p sana..Sebulan ye..Kalo lebih dr sebulan,ceq ngamok!Aku agak benggang gak ar..Mcm bola di buatnye aku ni..Ceq tau la ceq ni lembut...Dengaq kata..Ikut ja apa bos suh..Kecuali menggatal ngan bos..Nehiii..Nehiii..Tapi...napa wat
mcm ni kat ceq?Owhhh..Sy tau..ceq tau..Xlama lagik sy akan ganti tempat bos kan?Jadik Production Manager..Tq..Wat ssh2 jerla..Ekekekke...Terharu ni..Sob sob sob...Lap hingus sat...Stress haku!!!!Stress!!!!..Seb baik la aku cuma tau proses 2 production ja,,Suma ada 3 production..Kalo aku tau 3-3 ni...Mmg wajib apply tuk post production manager dh..haduihhhhhh....Stresssssss!!!!



Best regards,

No comments: