Monday, March 26, 2012

My little cute nephew...

Pheewittttt...Assalamualaikum..Tetiba kan jd muslimah lak aku..Kah kah kah...Sebelum ni jd antu..Xreti nak bg salam pe sume..Opkos la kene berubah wei..Aku sekarang dah jadi auntie k..Kepada baby yang sgt comel mcm penguin..Hak hak hak..Xgune punye auntie pangey kamu penguin...Nak tgk pic die x?

 Comel x sy auntie2 n uncle2 sume?Nama sy Muhammad Ferish Irfan Bin Mohd Azrul...Sy mewarisi kecomelan ini sedikit dr papa n sedikit dari ibu..Sy lahir pada 16 March aritu...

Hoyeahhh...Ada rupe mcm auntie die ni x?Hehe...Aku gelarkan kan diri aku mummy sha kat Ferish..Aku rasa mcm nak lempang laju2 jer pp die ni tau...Gerammmmmm...Sape tgk die x geram?Haaa...Sapa tgk xgeram tu tandanye ko ada masalah penglihatan..P mkn carrot byk2...

Okla...Nnt aku wat entry lain plak..Tggu jerla bile...Mebi pas aku kawin ker..Kah kah kah..Ko igt makcik rajin ke nk update selalu?Chow...






Best regards,

No comments: