Thursday, April 17, 2008


Arini aku dh berjaya menyiapkan hampir 90% profile company..bangga lak aku yg wat profile tu..hehe..kat opis seperti biasa je..cuma ade kesalahan dlm mengira duit..hehe..sian abg hatta tersalah kira duit yg nk di gunakan..slalu aku yg salah kira..hehe..die mcm blur plak arini..sbb byk benda kot die nk pk..maklumla die nk kawin bulan 5 ni..byk benda die kene pk..pakcik dok pi marah2 die lak...tp aku rs pakcik marah2 manja tu..hehe..dua org mahluk Allah ni tak henti2 asik sakat aku..ade je benda tak kene kat aku..padahal takde pe2 pun..saje diorg cr modal nk gado manja ngan aku..ahahah...

Lunch td aku mkn ns tomato..pakchaq blanje..abah jahat btul g bli ns tomato penuh,ayam seketul,daging seketul,n telur dadar..die lak amik ns setengah,ayam n acar..die saje je tanak bg aku kurus cepat...die nk lwn ngan aku sape turun berat paling byk dlm ms 3 bulan ni...isk isk isk..td timbang berat aku,mcm tak cy je..dlm sejarah idup aku gaknye mempunyai berat yg tak penah aku capai kg nye..hehe...mana leh bgtau brape berat aku..jatuh la saham i nnt..hehe..

1 comment:

Kama Irahsa said...

sbb xde org nk komen, so ape kata bee bg komen dulu ekk..heheh..

xpe,jgn risau ar pasal brt bdn ayg tu..wwalo brt ayg 100kg pun, ayg ttp comel n lawa di mata bee :p