Sunday, April 20, 2008

PC Fair!!!

Arini awal2 lagi aku dh kuar ngan famili sume..lebey kurang dlm 7lebey kot...kitorg g breakfast kat Mc'D...pas mkn kitorg bergerak ke Penang...Anta abg dlu g tempat keje nye..then br g PISA...Ade PC Fair kat situ..dh la ssh nk dpt parking..last2 aku g anta kat car wash dlm PISA tu ja..takyah ssh nk pusing 2-3 kali cr parking...lgpun abg dok bebel aku tak basuh kete..br puas hati die kete dh basuh.
Pastu br la kami g PISA...perghhh...ramai siot...dh la bwk budak2..kene pgg diorg sentiasa..aku pgg darwis,makdah pgg danish,makteh dukung daniel..pastu adik aku yg kecik skali ni takde org nk pgg die,sbb nye die yg kene jln sama tok aku..hehehe...smp sekerat jalan tu,tok dh tak larat nk jln dh..die nmpk satu kusi..die pun dok la..die kata "hangpa p la jln..tok dok sini..satg mai amik tok kat sini"...aku n adik risau gak tggl tok kat situ...yerlaa..kang kalo ilang nk cr mcm mana..last2 adik aku bg hp die kat tok...kitorg tunjuk cr2 nk angkat je...hehe.....pastu kitorg pun berlalu pergi..hehe
Kat situ aku bli headfon,toner ink tuk opis,MP3,MP4 n SD card tuk adik2 aku..tp tu sume akan aku claim blk...mana mampu weii aku yg byr tu sume...hehe...pastu tok, makdah, makteh n anak2 blk Kulim..aku kene dok Penang lg sbb kene tggu abg abis keje kol 7...fuhhh...lama lg tu nk abis time keje...br kol 2lebey ms aku blk dr PISA tu...last2 aku n safwan g lepak umah tok jom dlu...jumpe abah,tok,pakcik2 n kazen2 aku sume...
Jam dh kol 7 ms tu,aku pun trus gerak amik abg kat kilang die...pastu blk kulim trus..b4 blk umah,kitorg sggh umah mak dlu..mak pangey mkn ns..pastu br la blk umah kitorg...aku tgk AF kat umah tok..nape la Nubhan nyanyi tak syok plak mlm ni...isk isk isk...
Aku dh ngantuk dh ni...aku nk tdo...nite!!!

No comments: