Monday, August 18, 2008

halluuuuuu....neng di sini...

Halluuuuu...arini aku terasa terover bergaya lak..wahahaha..sbbnye nye aku pakai gelang n rantai..rantai ni mak aku punye..smlm die telah memberikan aku beberapa utas rantai dan gelang...sumenye kalo gadai sureeeeee TAK LAKU....wahahaha..sbb bukan nye emas..kalo emas leh gak aku gadai di masa-masa aku terdesak ni...apola mak ni..bagi rantai "mainan" kat akak..mak aku dah pencen dari memakai rantai2 ni sume..aku lak bukan nye pakai sgt..aritu try pakai subang makteh,bley plak smlm nanah kat tinger aku..bengkak gwe...nmpk sgt aku ni takleh pakai subang tiruan..seperti zhulian ke ape ke..yang aku leh pakai hanya dari kedai tertentu sahaja such as HABIB JEWEL ke...POH KONG ke..tp bukan dr kedai POH LYE...sbb nye kedai ni jual barang runcit je..wahahah..bli kacip patimah leh arr..wahahaha...aku kalo pakai yg murah2 nye rantai sure gatal..abis leher aku nnt merah..nnt dah kawin..sayang kene bli kat ayg rantai emas tau...kumpul duit dr skrg ek..sbb nnt kalo jd pe2 ade gak barang kemas yg leh di gadai..wahahaha..





Arini aku datang opis dengan melangkah kaki ni teramat la berat sgt..sampai opis pun dekat kol 9.30am..baguih sungguh..amalkan selalu..mmg aku dok amalkan selalu pun..tiap2 ari aku masuk lmbt...wahahaha..nk tau sbb pe arini aku berat sgt nk melangkah?...sbbnye aku kene bukak opis..scary the movie wooo bukak opis..dh la opis aku yg atas skali..harus melalui kegelapan di lorong2 tangga..then dlm opis lg gelap..jenuh la mulut aku ni berkumat kamit membaca ayat Kursi...wahahaha..masuk opis pun lg scary...aku cepat2 la bukak lampu...kak yati tak dtg keje arini..tu yg aku kene melalui ini semua..katanye die nk ke ospital..tangan die takleh gerak...

Aku pun mengambil la masa emas ni di dalam melakukan aktiviti aku..seperti melayari internet..sia-sia arr aku bayar kalo aku tak guna..kat umah mmg hampeh la connection die..ni kat opis jerla yg best skit..sbb tu keje asik tak siap je...wahahaha...bos pun takde..balik ke Kelantan..ke kg asalnye bersama-sama makcik ku n kazen-kazen ku..pastu chatting ngan emy jap..sedih btul bile teringatkan kazen die yg terlantar kat ospital skrg..eksiden smp kaki kene potong..umo sama ngan kitorg lak tu..24 tahun..lelaki..muda2 lagi dh mcmni..mmg sian...emy ckp die kritikal lg..mari kite berdoa agar kazen die tu selamat..amin...bla..bla..bla..bla..aku terdengar org nak bukak pintu..pakcik Puad yang datang..seb baik la ade gak org kat opis..tp takut gak..tinggal berdua je ngan die ni..wat nye JAIPP dtg ke..uwaaaaaa...aku tanak...uwaaaaaaa....nnt kene kawin ngan org tua...uwaaaaaaaa...tanak...nak kawin ngan Bee aku gak..hik hik hik...

Hmmm..sayang aku ni agak bz la sejak 2-3 ari ni..sian die tak cukup rehat..keje banyak...padan muke kamooooo....hehehe...rindu sama die...seb baik la die tak abaikan aku..kalo ko abaikan aku...siap ko!!!!talak 5 aku mintakkkk...wahahahaha...sorii..awek ko mereng sket..ko pun tau kan...ahahaha...harus di ingat ye..awek ko kat sini cinta n rindu sama ko..ko jgn nak mengatal ye..kalo aku dpt tau lg..aku wat serang hendap lg ye..harus di ingat ye...wahahaha..amaran siot...

No comments: