Thursday, August 14, 2008

Tagged!!!!

5 Things in My Handbag :
1. Mestila purse yang byk masuk duit n kuar pun sama byk..wahaha..bila nk kaya ni…
2. Handphone
3. Beg make up..wahhh..makin hari makin bertambah make up aku..dh buncit dh beg ni
4. Perfume Avon-Women Of Earth
5. Kunci kete,kunci umah,kunci opis,Ipod,Earpon

5 Things in My Wallet :
1. Sudah semestinye duit..
2. Driving license, My Kad
3. Atm kad, Insurance kad, Daring kad, ID kad
4. Resit-resit pembayaran serta resit-resit hutang aku..wahahaha..yg ni penting..kalo ilang aku tak dpt byr hutang org..wahahaha
5. My Pic…

5 Favourite things in My Bedroom :
1. Sebiji almari,sebiji katil, sebuah meja studi, iron board, penyidai towel
2. Sebuah bakul mengandungi kain-kain baju yg belum dilipat
3. Beberapa buah kotak yg mengandungi harta karun aku
4. 2biji karpet
5. Cermin bersama rak buku serta frame2 gambarku

5 Things I Wish to Do :
1. Nak bertunang!!!!wahahaha..pehtu br pikir nk kawin
2. Nak beli kete sendiri such as MyVi or Vios
3. Nak beli rumah sendiri such bungalow 2tingkat
4. Nak cari part time job supaya aku leh byr deposit kete…wahahaha..
5. Sok gi keje dengan azam dpt setelkan keje yg berduyun tibaaa…..

5 Things That I Am doing Now :
1. Membaca blog org
2. Memikirkan tindak tanduk aku smlm….sori Erna..
3. Memikirkan sayang aku nape die tak call2 aku lagi..nak kene ni…huh
4.Mengaru kepala aku yg gatal ni..ade kelemumur kot..
5. Of coz la menaip natang ni..hehe

5 People I would Like to Tagged :
1.Sayang..walopun die tak aktif lnsg taip blog ni..tak kire..sayang mesti taip gak
2. Pakcik
3. Erna lagi…wahahaha
4. Salmi
5. Syazlin

2 comments:

NuRuLeRnAdEwI said...

No Hals ler....

SaLMy WaTeeN aBDuL LaTiF said...

hish kena tagged lagi.. ka nie salmy yg len.. huhu