Wednesday, June 30, 2010

Cinta ape ntah

Harini aku telah jadi consultant ye kepada pegawai n abg bomba..Encik ni ade la b4 ni berckp bab personal sesama sendiri..Die tahu citer aku..And aku tahu citer die yg die simpan selama 16 tahun...
Haritu die ade dengar citer aku..Citer nye begini...Die tanye soklan pada aku.."ni soklan dalam ati ada taman ni..."..."ckp jerla encik H.."Aku igtkan die nk ckp die syok kat aku...Wahahahaha..Pasan!

Soklan nye begini nye tawan-tawan..Oppss..B4 tu biar aku habaq die pangey aku ngan nama ape ye..Betty...Sbb die kata muka aku ala-ala Betty Benafe..Bukan aku nk perasan k..Masaelah nye..Ade 2-3org yg ckp..Leh pakai ke kalo 2-3 org ckp mcmtu?Muahahahhaha..

Woittt!!!Soklan blum diputarkan lagik...k k...Soklan nye mcm ni..."ok..Kalo betty sayang kat seseorang tu kan..Betty sanggup berkorban smp tahap mcm mana?Ade x mcm sanggup tggu smp umo 50thn?"....Dan aku pun dengan lantas dan tanpa ragu2 menjawab soklan tacing tu ye..."Kalo Betty, Betty sanggup kene pukul sbb die..Nak tggu die kawin ngan kite masa umo 50thn,mmg xla kan..Lagipun Betty nak ada anak..Betty mmg xleh tggu lama-lama.."..Pirahh..Sampai sekarang pun haku xkawin kawin lagik...

Al-kisahnye...Si lelaki ini telah menyayangi perempuan itu dr umo 16 tahun lagik..Cinta diorg penah on off..And perempuan itu pernah mahu berkahwin tapi akhirnye xjd sbb terlampau teringatkan Encik ini..Encik ini telah berkahwin dan mempunyai 3 org anak..Sampai sekarang pompuan itu menunggu Encik ini..Tapi apakan daya,Encik ini tidak bole berkahwin 2 ye tuan-tuan dan puan-puan..

Aku tanye balik..Nape kene tggu smp umo 50thn?Ms tu kan dh tua..Anak pun xleh dapat dah kalo kau menopos..Die kata.."xdela..saje bg contoh mcmtu.."..Haihhhh..Apela ngan nasib korang ni..Cek xdpt nk nolong ye..

Hmm..Sekian terima kasih..Malas nak taip lagik..Badan ngah panas..Chow


Best regards,

No comments: