Tuesday, June 22, 2010

Depress

 Lepas jatuh dalam bilik air, terjadi lak satu lagik hal..Sehari selepas aku jatuh tu, mlm tu aku rasa mcm pening-pening, nak muntah, n jalan pun terhuyung hayang...

Aku balik umah mlm tu then abg aku ade kat hall ni..Tiba-tiba cek jatuh ye noks-noks sekalian...Abg cepat-cepat la dtg kat aku n urut belakang aku...So tacingggg k...Aku lak menangis n rasa nak pengsan..Abg aku suh aku control nafas..Then die picit lagik n die ckp nk kuar beli koyots kat aku..

Aku da xtahan sgt dh ms tggu die blk dr kedai tu...Sbb betul-betul lema aku rasa..Then abg balik n die bwk aku trus g klinik..Masa doc cek,BP ok..Darah pun ok..B4 that abg ade ckp kat aku yg aku mebi depress..And doc said kat abg "u r rite..She's depress + gastrik..Omigod...Patutla aku rs angin byk sggh dalam badan ni...

Keadaan ni penah terjd ms aku blaja dlu...Tiba-tiba ngah studi tuk paper supp(almaklum la..kurang cerdik ms xm aritu..terpaksa la amik supp)...Aku jd mcm sesak nafas..Kawan-kawan dh cuak dh..Waktu tu,pemandu terbaik adalah cik Maisarah Mohamad ye..Co driver terbaik cik Emy Suraya Naim..Penenang aku aka pemegang tangan aku cik Nurul Erna Dewi Mohd Said n lagik sorang aku igt lupa la..Ke kite jer ek?Ekekekek...Jenu cik mai mencari klinik terdekat..Yerla..depa takut kawan depa ni mati dlm kete...Cari punye cari..LAst-last jumpe kat Bukit Baru kot...If xsilap aku la...Klinik ape aku dh lupa..Then doc cek aku xde pe..Depress mcm semalam tu gak la..

Gupenye aku ni stail mcm tu ek..Penyakit depress..Ade ke penyakit ni?Hua hua hua...Ape-ape pun thanks kepada yang sudi membantu i ok noks-noks sekalian...


Best regards,

1 comment:

Kama Irahsa said...

xnk depress, sng jer..u know how..heheh