Friday, February 11, 2011

Happy birthday to Myself

Happy birthday to myself..I'm 27 years old dah...Tua kat umur je..Tapi still baby face k..(haktuihhh....)...Hehe..Semoga aku panjang umo dan bertambah rezeki aku..Aminnn..


Aku xcelebrate n xdicelebrate pun..Ahahah..Ntah..Xrasa apa pun di hari besday aku..Smlm keja mlm..N now, aku ngah jaga abah aku kat hospital ngan adik aku..SIan dia bosan..Biarkan..Satg aku lak yg bosan..Ngantuk ni..Xcukup tdoq..Keja mlm kan smlm..

Abah aku sakit apa?Ntahla..mcm-mcm suspek mula-mula..Mula syak ada gastrik..Tp pas x-ray n ceq darah suma, doc suspect dia mebi ada batu karang..Blood pressure dia mmg rendah yg amat..Kencing manis lak tinggi..Pastu pankreas dia bengkak 2kali ganda..Perut pun bengkak ja..He's getting better dh..Hopefully dpt kuar hospital by tomoro...

Ayooo..Ceq mengantuk la...Nk tdoq sat..Kat bangku pun jd la..Adehhh...Chow..




Best regards,

No comments: