Saturday, February 5, 2011

Selamat Pengantin Baru

Tetiba dah lama xjumpa member sekolah ni, leh plak arini aku g wedding die..itupun seb bek die jemput pakai fesbuk..So, to Siti Zanariah Selamat pengantin beru yer..Semoga berkekalan hingga akhir hayat..Aminnnn...Aku ni kan ssh skit nk jumpe member2 sekolah ni..Padahal diorg slalu gather..Aku jer yg bz..Bz ke?Ahahaha..Ntohla..

So, after kenduri, aku bersama 4 member laki aku g men boling..Member pompuan suma kata nk g karok..Aku pilih boling..Men pakai bj kurung tu..Men 2 game n dua-dua game ceq kalah tanpa malu..Muahahahha..Saje je bg depa menang..Satg aku tunjuk terer lak abis la jatuh air muka depa..Nnt org akan kata apala bdk2 laki tu..Men ngan bdk pompuan pakai bj kurung pun leh kalah..Muahahaha..Alasan yg kukuh..kukuh x?Hehehe...

Ceq jd single jap beberapa ari di Pulau Pinang ini..Sbb pakwe terchenta blk kg halaman...Lalalalala..Jenuh dok atuq mana nk p..Sbb aku bukan jenis manusia yg suka dok umah senyap2..Duit pun jenuh dok atuq smp ujung bulan..Pheeww...

Bosan cuti lelama ni..Kang sok ni xde cuti membebel lak si neng ni..Haihhh..Apo aku nk update ni..Bosan jer rs..Received sms from my beloved BF..Ngah sakit ati katanya..Hehe..Meh blk sini ceq kasi ati xsakit..Hehe..

Okla..Chow..Nak g mkn..








Best regards,

No comments: