Monday, July 25, 2011

Aliff Hanaqi

Tak bole tdo..Tiba2 aku tringat adik sepupu aku..Die ni eksiden Sabtu aritu..Sekarang kat ICU..Ptg td aku dah p melawat die..Mmg truk keadaan die..Nak nangis pun ade ms tgk die..Tapi xbole..Kene tahan diri dr nangis sbb nk bg semangat kat die..Sbb die yg nangis..Aku nmpk air mata die meleleh..

Mmg aku terkejut tgk die ms masuk dlm ICU ngan tunang aku..Mata die sgt lebam..Biru..Mulut die penuh ngan darah..Gigi abis hancur..Hidung patah..Bahu patah..Mulut kene jahit..Ya Allah..Aku mmg xsggp nk tgk die..Dlm mata pun ada darah..Haihh..Tapi die gagah gak tgn die sua nk salam ngan kami..Sempat lg tanya adik aku si Azrul mana..Walopun agak sukar bg die nk ckp..Tp aku leh tangkap ayat die tu..

Cuma aku berdoa die sembuh dengan cepat n bole g sekolah balik..Insyaallah..Amin...








Best regards,

No comments: