Monday, August 8, 2011

6 Weeks dah...

 Mak xleh tdoq la noks..Waiting for the sunrise..Kalo mak tdoq kang,leh terlajak sampai kol doblas nihh..Mak ada date ngan anak ikan mak ni..aduyaiii..Ekekeke..Lupakan kes ini...hehe

Minggu ni dah masuk 6minggu aku keje mlm...hoyehhhh..Jadi Batwomen..Huhu..So, this week gonna be hard for me..Huhu..Mak terpaksa tgk anak ikan mak bergurau senda ngan operator2 di line..Mak rasa nak hempuk anak ikan mak pun ade..Ko igt mak suke ke noks shift sama ngan anak ikan mak?Aduyai...Akak xshuke...Sakit mata,sakit tinge...Rasa ms tu gak nak masuk ICU sbb mata n tinge cedera parah..Muahahaha..

Aku kan kene jd backup supervisor for 1month kat line ni..But 1month dah..Almost 6weeks dah...Keje malam ja pulak tu..Mata mak ni dah lebam dh noks..Walopun azalinya mmg mata mak lebam pun mcm panda..


Tapii...Panda ni lebih mirip anak ikan mak tau noks..Hik hik hik...


 Amacam?Sama dok?Agak lain kan..Tapi sedikit sebanyak xlari kan?Apa aku merepek ni.....

Minggu ni aku nak wat prangai p keja lambat..Sapa brani tegur,sila la tegur ye..Bos aku sendiri pun gaknye xbrani tegur..Hari2 kalo nampak aku pun die lari..Takut aku tanya soklan cepumas gaknye..Cerrr..Mcm la aku ni manager smp bos pun nk takut kan?Hehe..

K la..Chow....





Best regards,

No comments: