Monday, August 22, 2011

Sudah 2 bulan...

 Aku dah dpt penyakit insomnia (inability to sleep) selama 2bulan..Yeaaayyyy..Tapi bukan aku ssh nak tdo..Mmg aku dilarang tdo mlm dah 2bulan dah..Ko sanggup?Kira insomnia gak la ye..Ahahaha..So,bila ari cuti lak mmg aku xleh tdo mlm la..Mcm pundek!Mmg aku dendam kat manusia yg anaiya aku ni..Eh..Aku dikira anaiya tau..Anaiya mcm mana,xpyh di cerita..Hehehe..Sbb nnt bukan cerita jer byk,maki jer byk dr cerita..Almaklum la..Bulan puasa kan..Hak hak hak..

Aku dpt rs aku keje mlm selama beberapa bulan lagi kat kilang pundek ni..Tp..kalo aku dpt offer keje lain...Bubhye Tipu Punya Company...Huhu...Kalo aku bertahan smp beberapa bulan lagi,rs2 nnt ade x award Pekerja Shift Malam Terbaik 2011?

Lagik satu penyakit aku dpt selama aku bekerja mlm n keje ngan pundek ni...Aku dpt MIGRAIN..Hoyehhhhh...Sakit pala disebelah bahagian sahaja n rs berdenyut2 serta nk muntah tu,itu la migrain...Selamat datang ke dunia ku...Sob sob sob..

Ramai gak yang tanya aku keje mlm ni sampai bila..Aku jwb simple jer..Sampai MATI...Haaa..Sakit ati punya pasal..Mana xnye..Keje mlm jer,mcm2 sakit aku dpt..Itu belum sakit badan..Sakit ati..Sume ada la..Hehehe..

Xpe..Yang pasti suma tahu aku teranaiya..Cewahh..Poyo jer aku ni..Hehehe..








Best regards,

No comments: