Wednesday, October 19, 2011

Neng di ekori

Aku br smp umah dlm kol 9lebey mcmtu..Aku g breakfast ngan abg aku dulu..Ms tunggu lif kat flat aku, adala sorang budak dlm lingkungan umo 14-16thn..Pakai baju warna merah n suar jeans..Aku berdua jer ngan die dlm lif..Mula2 aku tekan la tingkat aku..Pastu die tekan tingkat 12..Aku nye tingkat tinggi skit jer dr die..Aku heran la lif tu punye luas nape die duduk blkg aku..Aku dh xsedap ati aku berdiri kalih ke kiri skit supaya nmpk die..Aku galas beg laptop..Pas aku kuar lif aku pun jln mcm xde pe2..Tiba2 aku tergerak pndg belakang..Aku nampak budak ni ngah menyorok celah dinding bila aku kalih tgk blkg..

Haram jadah punya bdk..Die ikut aku..Pas aku ttp pintu aku pun cpt2 g dapur nk tgk kat celah lubang tingkap dapur lak..Aku xnmpk die..Skali sms bunyi la kat hp aku ni..Alamerkkk...Kaco daun la sms ni..Skali aku nmpk die jln blah dr depan umah aku..Die dgr bunyi sms aku tu..Xdan aku nk usha bdk hingus ni buat ape..

Percaya la wahai budak hingus taik hidung masin berak basuh pun xcuci...Dalam beg akak ni xde ape pun..Eh..ada mcm2..Tapi bukan laptop..Ko nampak jer mcm laptop..Ada megi cup,ada ubat berak akak,ada mekap akak,ada milo 3in1..Ada lotion..Mcm2 la...Ko nak curi ape dik..Ko nak masuk umah akak pun bukan ada TV ke VCD player ke,PSP ke..Xdeeee...Ahkak org miskin..Dlm poket pun ada 5hengget..Kalo ko nak,amik la..p makan bekpes lg bagus dr wat keje spy ni..Kecik2 dh pandai nk ngendap org..Kang aku humban ko jatuh bwh,br ko tau...

Kalo aku dpt ko dik pasni,aku terajang ko cukup..Ko menyusahkan aku..Aku keje mlm..Aku nak tdo pun xbole..Takut ko tetiba dpt masuk umah aku ko rogol aku..Haihhhh..Idop xaman sggh..

P/s : Sentap ngan fazli coz aku suh die call aku segera,die xcall...die rela beromen ngan mesin2 kat kilang tu dr call aku..Aku nk bgtau ade org follow aku jer..Aku bukan xleh call die..Tapi kan ahkak kata ahkak miskin..Kredit ade bape sen jer..Ni gara2 aku call abg aku psl nak bekpes kat mana ler ni..Abis kredit akuuuuu...







Best regards,

3 comments:

Anonymous said...

skrg ni byk org gile. bdk2 pun bole jd penyamun, perogol n sbgainye. org pempuan kena la hati2 skit. zmn moden ni, org gile xmeracau tepi jln dh. yg pkai baju smart2 pun bole jd org gile.. hik3..

kunci pintu elok2 bile tdo mlm.. ltk kayu kt sblh katil. sng nk balun nnt. ehehe..

Unknown said...

ish3..
tak tahu kat mana tempat yang selamat kat dunia ni sekarang

Neng Adah said...

Xtahu ler nk ckp mcm mana..Mmg mana2 pun xselamat even kat umah sendiri..