Saturday, October 1, 2011

Teringin nak bergaya

Owh..Tetiba aku berasa takut..Now aku kat umah mak aku..Aku hanya mendengar sora binatang jer..Aku bukan la duduk di dalam utan..Tapi blkg umah aku ni agak nmpk mcm utan gak la..Sora binatang apa pun aku tatau..Aku bukan la seorang yg berani..Ayat kursi xpyh ckp la..Memanjang jer mulut aku ni baca ayat tu..Dalam umah...Kuar umah p kat lif..Dalam lif..Kuar lif...Jalan ke parking...B4 tdo...Owh..Pendek kata setiap ms aku berasa takut hokey..

Yang aku nk stori sekarang ni bukan pasal takut..Pasal aku nk berfesyen gaya muda mudi terkini..Tapi hampeh..Piawaian tidak menepati..Huk huk huk...Dalam ati ni teringin sgt2 hokey nk bergaya..Nak gaya ape?Ranggi?Cool?Kasual?Ape2 jerla..Dulu ms aku belajar dlu, mmg aku suka bergaya..Yeke?Hmm..Not so sure..Ekekeke..

Sekarang ni aku terpaksa lupakan itu sume..Baju aku hanya t-shirt n jeans..Hanya itu yg mampu aku pakai..Huk huk huk..

Oh..abg adik..Tolong balik cepat..Aku sgt takut..Tidak aman aku rs sambil menaip sambil toleh kiri kanan belakang..Ok..Let's cont...Boley plak kan mcmni..Kenapa aku xmampu n xbole nak bergaya?Ni ha reason die......

1) Aku dah gemok.... ---- Mood nak beli baju n suar adalah sgt berkurangan..(yeker?..xapasan lak..)
2) Aku minah kilang jer....---- G keje aku pakai t-shirt n jeans jer..Nak bergaya ape kejadahnyeee...
3) Aku sedar diri aku ni xlawa....---- Ish..mcm bunyik xbersyukur la pulak kan?Hmmm..Syukurrrr..Bukan xsyukur..Tapi aku mempunyai tahap kesedaran diri yg tinggi sekali..Ekekee
4) Tunang tersayang...---- Tunang aku ni simple jer orgnye..So aku rs die mesti tanak aku over dr die kan..Okla okla..Die xbrape gemar dress yg over,yg nampak berat2..yg nampak kusut2..Sume nk simple jer..Tudung belit2 lehaq ka,kapla ka..Sume dia xmau tgk..Tudung instant pun die xsuke aku pakai..Aku sekarang pemakai tudung bawal yg setia ye...
5) Aku rs dengan umo 27thn skrg ni dh amat tua bg aku nak bergaya bagai..Mcm dah ada anak la plak kan..Org ada anak pun xmcm aku..Puiii..Tapi..diorg ckp aku nmpk muda..Xmcm 27thn..Nampak mcm 25thn..Aku rs ade yg nk muntah bc statement aku ni...See..see...Abg nak muntah kan?Hak hak hak..Okla okla..Kita sama2 suwweet yeee...Tuiii...

Haa..ni la sebab2nye aku rs..












Pic2 ni sume adalah semasa aku studi n mula2 keje dulu..Xde la bergaya mana..Haa..Itu dulu..Nampak xbergaya sgt kan?Skrg?Owh..lagi la mcm minah kilang..Aku rs operator2 aku lagi hot n bergaya kalo kuar..Xmcm aku ni..T-shirt!T-shirt!T-shirt!..Owh..Xkesah la bai..Janji ai pakai ikut ape yg tunang i suke...Aku kat kilang pakai ni jer..Nak bergaya pun tadak sapa nk usha..Hik hik hik
Terselit pic abg syg aku...



Owh..Aku rasa byk perbezaan kot..Aku lebey simple..Kadang2 teringin gak nk pakai tudung belit2,selempang2..Teringin la..Kan sekarang trend Hana Tajima..Kan?Tapi kalo die pakai mmg lawa..Sekarang ni aku p sana sini,most of the girls prefer pakai tudung mcmtu..Kalo dh mmg lawa lawa,pakai apa pun nmpk chomels jer..Hehe..Yang lain aku xnak komen..Hehehe..

Okla la brader..Wa mau kluaq makan..Kebuluq dr td lagi dah..Chow lu...




Best regards,

No comments: