Monday, September 22, 2008

Halluuu...Bebuka bersama Geng D

Hari Sabtu aritu aku bebuka bersama besfren aku ms kat sekolah dlu..kitorg still bercontact..cuma lg sorang je takde..sbb nye kitorg merasakan dengan membawa makcik lg sorang,maka petang itu adalah hari berkabung buat kitorg...ahahahha...jahat benor kitorg ni..
Aku bertolak dari Kulim dalam kol 4.15 mcmtu..then isi minyak dlu trus g Penang la..seb baik la atas jambatan Pulau Pinang tu tak jem tart nenas..kalo x mmg aku hangin nye..smp Penang aku g amik kwn aku yang bernama Rohaida dulu..sbb aku akan lalu tempat die dulu..pastu trus g amik kwn kitorg yang bernama Dila a.k.a Kecik..sbb die mmg kecik n pendek pown..die ni ade kete senanye..tapi tak penah bwk pown..sbb takde lesen..hehe...lagipun kalo die ade lesen pown mesti berkali-kali die kene amik test tu..takpun seat die mmg kene adjust sedepan yang mungkin..wahahaha..jahat benor aku nii ngutuk...
Dah amik dila kitorg pown berpikir nk g bebuka kat mana..excluding me la kan..aku bwk kete..kene tumpukan sepenuh perhatian kat jalan :D ikut hati aku ni nk g kat area Queensbay Mall je..sbb byk kedai makan kat situ..tapi kawan-kawan aku ni suh aku berpikir panjang sebelum ke situ..diorg takde pe hal kalo nk g situ..tapi aku la..sebenarnye aku telah menipu geng-geng aku lg satu..aku ade 2 geng kat sekolah ;)) macam pemes sgt aku ni kan smp nak kene ade 2 geng...satu Geng B n satu Geng D..Geng B aku ni ajak aku bebuka skali sebenarnye..aku pun setuju nk buka ngan diorg..kunun antara org terawal la confirm nk bebuka skali..pastu minggu lepas aku confirm ngan Geng B ni, Geng D lak ajak aku bebuka di waktu n hari yang sama..aku terlepak jap ngan Geng D ni kat kedai mamak masa aku g Penang anta adik aku kat Abah aku..Geng D ni ajak aku bebuka..pastu mulut aku ni mcm berat je nk kuarkan ayat "OK"..wahahhaa...then aku tanak la menipu diorg..aku pun kata ok je..sbb Geng D ni skit je org nye..sian lak kalo aku tak join..aku bgtau Geng D ni yg Geng B ajak aku bebuka skali..diorg kata g jerla buka ngan Geng B..aku ckp takpe la..aku minta diorg tolong aku pk ayat nk menipu Geng B ni..Pastu sok nye salah seorang Geng B yang juga ahli pengerusi majlis itu telah me'YM aku tanye pasal nk bebuka skali..aku pun pe lg..penin la..lum pk lg ayat nk menipu..pk punye pk br aku reply..aku kata tak dpt join sbb nenek aku kat Penang tu ajak bebuka kat umah die ramai-ramai..dushhhh...kwn aku ni pun berkata takpela..ntah bila lg nk jumpe aku..serba salah lak aku..
OK..kitorg decide nk g Batu Feringghi je..makan kat situ..kitorg smp pun awal dlm 6.15 mcmtu..orde makan n book table dlu then kitorg pun g la berjalan-jalan dan mengambil sedikit post-post yg comel untuk kenang-kenangan..ms ngah lepak tepi beach tu..adushhhh..ade la amoi n apek ni wat adegan yg boleh mengurangkan pahala posa aku..adegan bercium-ciuman depan kitorg..alahai...soooooooooooo tak suweeeeeetttt pown...budak-budak lg..layannnnnnnZZZZZZ....wahahahaha....
Ms tunggu azan tu kawan-kawan aku ni sempat lg usha geng sebelah meja kitorg..tapi malangnye,aku tidak dpt memberikan sedikit pencuci mata kepada mataku ni..kerana aku membelakangkan mereka itu..wahahahha...hampehhhh....takpela..tanak la cuci mata ni..igt bf aku lg baguihhh...bluekkkkkkk...ahahahha....
Kitorg order bukan men byk lg..sume medium size..kene la rm60..seb baik la ade org support aku..siapa lagi kalo tak lain tak bukan cik Adilah Binti Idris..bapak die ni jd bf aku secara tak rasmii..wahahahah..mampuih kalo makcik tau...so aku mak tiri si dila ni..ahahha..just kiddin la..perut kitorg mmg full tak terkira la..tabik spring kat rohaida la..sbb die cuba sedaya upaya menghabiskan makanan itu sume...sgt sedap makanan itu sume..lupa lak nk bgtau..kitorg mkn kat kedai tomyam..lupa la ape nama kedai tu..wahahaha..nevermind..kalo kawan-kawan yang berada luar daerah Pulau Pinang yang teringin nk makan kat situ..sila la contact aku..aku bwk pi..tapi haruslah di sponsor ye dr segi pengangkutan dan makanan..wahahaha..pastu aku pown anta la Dila balik..die ni kene balik awal..kalo x..mak die buka radio siaran stesen mana aku pun tatau..rasanye stesen Bukit Gedung kot...wahahahhaha...pastu ms nk anta Rohaida balik,si Ari,Geng kitorg gak sms Rohaida ajak lepak..aku pun ok je..tp takleh lama-lama..kalo x mak aku buka radio siaran stesen Kulim Square..wahahaha..lepak punye lepak dekat kol 12 gak aku balik..
Dushhh..penat...


Pic1:Ni la Rohaida


Pic2:


Pic3:Kami Ber3


Pic4:Comel x??wahahhaa..perasan!!


Pic5:tercekik

No comments: