Monday, February 8, 2010

Bile xde org kat opis, Neng pun....

Bila xde org kat opis, masuk toilet aku xsuke tutup pintu..Muahaha..Ntah..Rasa mcm xleh la..Itu bila time xde org la..
Tapi td ada kakti kat opis ni,aku hampir hampir lupa nk tutup pintu...Muahahhaa

Sebab-sebab nape aku slalu xtutup pintu toilet:
1.Aritu bos 2 masuk bilik air then jerit..Sebabnye ade tikus kuar dr lubang bilik air..Mahu aku mati terkujat bile sedap-sedap ngan membuang skali die kuar n pintu tertutup then die dtg kat aku..Dem dem..Oh No!
2.Pintu opis sentiasa terkunci,so kalo ade sesape dtg aku dengar la..If tutup pintu takut xdengar lak kan..Sian lak sape yg tunggu kat luar tu kan..Kalo tutup pintu toilet,make tidak dengar la sesape yg mengetuk nye ye..
3.Aku xtatau nape aku leh jdkn ni sume sbb aku tak tutup pintu toilet...Hobi baru kot..Heheheh...

Untuk pengetahuan sume..Kat opis aku sorang jer la yg ado..Yang lain keje luar..Heaven gak la bile xde org..Tapi bile bos mai..mcm malaikat lalu seyh...Tunduk jer aku wat keje..Diam..Syhhh...


Best regards,

No comments: