Saturday, February 13, 2010

Hepi Belated Besday to Me!!

 11 Februari adalah besday aku ok..Saje je xwat entry pun ms besday aku..Kebizian tahap melampau..Dah duoploh enam tahun dah aku ni..Muda lg kan..Hehe..

Terima kasih kepada sume yg wish..Dan yg takleh tahan bile si GEMOK wish aku..Die call aku pg tu..

Adik: Kakak..
Aku: Awat?hang xp sekolah ka?
Adik: X..Bgn lambat pg td..
Aku: Awat call?
Adik: Xpa la..Xdak apa..
Aku: Awat call aku ni?(yg aku ni dok awat awat dr td sbb xpuas hati..Call aku pastu xmo ckp lak)

Adik pun letak tepon..Dok jap tu..Bunyik SMS..Tettt TEttt...

Adik: Happy birtdays(ejaan xlengkap..H hilang ataupun die ni xreti eja)]
Aku: Tq..Muah muah muah...

Ghupernye nak wish aku ms die call tu..Tp die malu-malu anak gajah nak wish kat aku...Heheh..So cute kan GEMOK aku ni..heheh..

Wokeh..Besday aku di celebrate oleh abg aku..Aku igtkn dapatla makan kat kenny rogers ke,nandos ke,Chicken rice shop ke,secret recipe ke..Tapi sume kedai tu dh abis n nk tutup dh..Mana xnye..G pun dh dekat-dekat kol 10..Pastu lak ramai org..Especially cina la..Kan diorg nk ry..Bz membeli brg..Kunun kalo mkn tu sume adala dlm satu kepala budget RM30..P 4org..Mebi kene kat seratus lebey gak la..

Pastu aku dah hangin dah..Aku kata jom p mkn kat satu tmpt ni..Mkn punye mkn..Tau kene bayar bape jer?RM30 jer..wahhh..Selamat giler duit abg aku...Xpola..Bulan 3 ni abg dh janjo nk beli kamera DSLR..Xkire aku nk gakkkkkk...Dah janji aku tuntut smp dapat...hUarghhh...

Bulan Februari ni ada 3org famili aku sambut besday..Aku, Ajun n Abah..Ajun 14 Februari..Abah 28 Februari..

Pastu lak bulan Oktober ada 3org famili aku celebrate besday gak..Mak 15 Oktober, Abg 15 Oktober (kire abg ni adiah beday mak aku yg ke 20 kot) pastu Faiz 18 Oktober..DH arwah pun..See..Bagus kan tuhan atur besday kitorg..hehe..

Oppss..Terlupa si GEMOK a.k.a BABY i ni..Die lak tersasar bulan besday kitorg..Die 22 November..Mak n Abah terlambat skit wat projek..Wahahhaha..Kalo x sure ko GEMOk kuar bulan Oktober gak..

Aku ni mak beranak kat umah jer..Waktu aku ngah berusaha nk kuar tu, abah n wan lari masuk dalam hutan belakang kot..Sebab risau tgk aku xkuar kuar lg..Diorg gelisah ar tu..Pastu lak aku kuar waktu tengahari..Haa..Org kata kalo kuar tengahari alamatnye aku ni degil..Mmg terbukti kesahihan nye..Aku seorg yg degil..Kuat melawan ckp..Kalo kata tu,pedas-pedas jer aku bg..

Best regards,

1 comment:

unidentified said...

wahh!! bOle ar pnjm DSLR tuh nnt :D