Friday, February 26, 2010

Orang baru

 Hmm..Dah lama tak wat entry..Ape nak citer ye...Aku tersangat la bz ngan keje yg dok ada n bertambah bz ngan keje yg telah ditokok tambah lg oleh bos aku..Huaargghh..

Ape leh wat..Aku kuli jer..Tapi serius..Aku rs nak pengsan jer..Keje kene ikhlas..Tak ikhlas ape pun xguna..

Takde ape yg menarik cuma nak dihebohkan yg famili aku sekarang ni dah ade org baru..Ape die org baru tu?Hmm..Mebi pak baru?Mebi mak baru?(Oh tidak..yang ni non mungkin..pak aku hanya setia kepada mak aku jer..Ahaks)..Adik baru?Kak ipar?Abg ipar?(yang ni lg merepek..sbb aku sorang jer pompuan diantara adik beradik aku)..Hmm..Lu pikirlah sendiri..Hehe..Sape dapat teka dengan betul,aku kasik hadiah sama ko..Bee dilarang sama skali..Sbb ko dah tau bee oii..

Ape-ape pun sian GEMOK aku..Tujer..Kurang mendapat kasih sayang,tapi berlagak macho..Sepak kang br tau..


Best regards,

3 comments:

Kama Irahsa said...

lor, xleh teka ke?baru nk collect hadiah..heheh

Nani said...

mmm. Tahniah sbb dapat orang baru dalam keluarga Neng. Apa2pun, harapkan yang terbaik dan lakukan tanggungjawap sebaik mungkin. Insya Allah semua akan berjalan lancar.

Bab kerja, saya pernah berada dalam situasi Neng. Selalu merungut kerja banyak. Tapi bila direnung-renungkan semula, kerja tu akan tetap ada, tak kira banyak atau sikit. Yang penting kita perlu tahu bagaimana nak mengurus kerja dan masa di tempat kerja. Itu yang perting. Bila kerja kita lakukan dengan teratur dan tanpa melengah-lengahkan ia, Insya Allah, ia akan menjadi lebih mudah buat kita.

unidentified said...

saye tau!!!
sipot sedot!!!
kn2??