Thursday, September 9, 2010

Kenangan malam ry..

 Tringat dlu ms kecik-kecik time mlm ry aku mesti akan join kwn-kwn aku g men mercun...Yang lain sume laki,aku sorang jer pompuan..Ape kes?Almaklum la..Spesis jenis aku berkurangan waktu tu..Aku xde choice lain melainkan kwn ngan spesis laki..Ahaks..

Penah satu mlm tu..Aku men mercun ngan diorg,jarak aku jauh skit la dr kwn yg nk bakar mercun tu..Tiba-tiba jer mercun tu kona mai kat aku..Cilakak sggh..Ape lagik..Aku lari lintang pukang la balik umah..Taku mati kat situ..Ahaks..Ala..Umah xjauh mana...5-8meter er dr tmpt men tu..Ahahhaa..Aku naik atas umah then bukak baju..Alahai..Berlubang kat dada aku ni..
Seb bek xteruk mana..Tapi skrg dh xde pun parut tu..Seb bek xtembus jantung aku..Kalo x aku saman budak yg men mercun tu..Ekekeke...

Okla..Mak dok bising bilik xkemas lagik..Wa chow dlu k...





Best regards,

No comments: