Thursday, November 29, 2012

Dah sampai dah Felinna Inchloss

Aku baru jer bgn tdo td...dok jap atas sofa then nampak byg kaki org berjalan menuju ke pintu umah aku..owh..Felinna Inchloss aku dah sampei...

Excited giler nk pakai hokeh..die suh mandi dlu b4 pakai..tapi aku xleh thn...xmoo mandiii...satg nk p keja br mandi..

Yeah...kita amik tali tape dlu..geram betol aku bile tali tape tu pendek jer..leh ukur peha n lengan aku jer...stresss...oleh demikian aku sapu sajo la di peha n lengan..bontot n perot tggu laki aku bgn tdo...aisehhh...nk manja jugakkkkk..nak kene cari tali tape yg pnjg..iollss is malassss...

Iolls nak masak dlu hokeh..kang laki aku kebulur...aku nak sorot cream ni dari laki aku pas minta tolong dia sapukan nnt..aku syak die akan tempek kat perot die..oh no!he's looks like bujang if xdok itu perot muncit..


No comments: