Wednesday, November 28, 2012

Felinna Inchloss

Iolls xsaba nk tunggu kedatangan felinna inchloss..kemungkinan sok akan sampai..tadi siang aku dh orde kat Sepet..

Sekarang kan ngah promotion..beli 2 dpt harga rm120..kalo beli satu harga rm75..so dengan gigihnye aku akan sapu kerap kali...nk kurus nye psl..xthn dh woo ari2 ada org tego nape bontot ko makin besarrr...mcm shiallll...

Nanti aku akan ukur lilitan sume skali yg aku nk buang lelemak ni..kite tgk before n after pakai bende tuh..

Hopefully ade kesan..niat nak cantik tuk somi gak..tapi kalo ko pelahap menetekedarah dpn somi smp xigt,xbole jugak kennn...

2 comments:

RedRose said...

makan tu mmg takleh tinggal kan? camne nak tahan nafsu makan naturally ek? mula2 konon nk rasa je, nanti akhirnya akan kenyang giler jua. T__T

Neng Adah said...

Heheh...bole..tapi die kene set trus dlm mind aku ngah diet..so,nasi sume bhn mknn2 yg mengemukkan sume kite xkan amik..neng aritu 2bln xmkn ns..tetiba satu ari tu set dlm mind aku diet xnk mkn ns..hehe..tp nk set dlm mind tu yg pyh skit