Thursday, November 29, 2012

Verangan kurus

Weh...aku siap dok verangan nih jadi kurus..kah kah kah.dok pikir nk pakai suar jenis skinny..kaki ko kalo jenis ala2 batang mop xpe gak..ini dah mcm jenis kayu balak,ada ati nk pakai skinny..

Xpe...asalkan aku muat pakai suar lama n baju lama sudah la...asalkan xnmpk gendut dah..xperlu nk cantik tuk menunjuk...asalkan sedap mata laki aku memandang bini die ni..

Selagi aku xkurus,selagi tu laki aku akan perli aku..bkn perli kata aku gemok ke pe..dengan wat mimik pun jd la..kang die wat kembong pp bile tgk aku..bile paler aku senget skit die gelak2 sbb die kata berat pp sebelah turun ke pp sebelah..mcm siottt..bile aku ckp die gendut,die gelak giler2..sbb aku xsedar diri ckp die gendut sedangkan aku pun gendut..

Mesti laki aku fedup bile tiap kalo aku try baju n suar,sume nye xmuat nyah oii..kunun die g amik bj yg besar skit dr yg try td akan muat la kannnn....hmmmm...so maluuuuu bile kuar geleng paler ckp xmuatt...ms nk kuar abaq kat laki aku tu aku pk nk ckp ape ni...mesti laki aku kata gemokkkk nye bini akuuu...

No comments: