Wednesday, January 27, 2010

Awang o Awang


Harini jer dekat 5-6 kali si Awang ni suh call..Wah..bagus sungguh hang encip Awang...Hang berjimat aku yg bankrap..Sat-sat msg aku.."Call aku jap...Tepon aku sat.."...Pungkok hang la Awang oii...

Bukan harini jer...B4 ni pun..sejak dua menjak nek pangkat jd supervisor ni..Ada benda yang die tatau..Dr segi order brg n cari brg..Aku pun bukan tau sgt operation kat dewan makan tu mcm mana...

Harini kalut skit sbbnye nak kene cari conrflakes..jenama Nestle..Jenuh gak la..3-4supermarket die pusing dok cari..Yang truknye aku la..Jap2 die suh call...Die nk melaporkan benda tu xde..Aku kan bos...Muahahha..Bos la sgt..Pirahhh!!!

Destinasi pertama die p tgk adalah Tesco..Pastu Econsave..Pastu Care4..Pastu Pacific..Haa..Kat sini jerla baru ado..Tapii..Tapiii kann...Ngam ngam lak tu...Die nak beli 37kotak..Pastu yang ado cukup 37 kotak..

Dah lembik lutut dh mamat ni katanye..mana xnye..bape supermarket die g terjah..Kalo xcukup xtau nak p carik kat mana lgik..Pastu lak die kene hantar terus ke lokasi..Sok pg nak budak-budak nk makan..Nape xsok pg jer hantar?hehehhe...Ayat aku senang jer...Nak mampos hantar sok pg?hehehe..Yang mengetahuinye sahaja yg tau mcm mana perangai hamba-hamba Allah kat asrama tu..

Letih tau bab mencari barang ni..Aku penah gak wat keje ni..Beli susu UHT la..Cornflakes la..Tp aku dah pencen dah..sbbnye sian kat Jeff aku tu..Skali nak kene bwk 200lebey susu..Rosak weh rosak..Tp xpenah pun aku bwk sebanyak tu..Tapi ngan kete abg aku,aku penah la bwk muatan lebihan tu..Kete die xpe..Die bukan tau..Muahaha...



Best regards,


No comments: