Thursday, January 28, 2010

Soundtrack

Weh weh..Aku kene sound arini weh ngan second bos aku...Tapi gwe rileks sajork..Lek arr..Kene marah tu besa ar..Nampak sgt aku ni slalu kene mrh ngan bos..Muahahahah..

Bos aku jarang la nk sound aku direct..Second bos brani la..
Sy seorg yg tegar la...Kene sound senyum jeee..Sengih jeee..
Dalam second bos dok chit chat chit chat (mrh)..aku mencelah..

Aku: Makteh..(sengih kambing jap)..Cek nak carik keje len..(Wohohhohoh...Gila ko Neng ckp mcmtu kat bos..)
Bos 2: Hang nak carik keje len xpa..Tapi makesure setel keje yg ada ni..
Aku: (Tahun bila ntah aku nk setelkan keje yg tertangguh ni)Hmmm..Cek xmau jg akaun..Bab len xpa..
Bos 2: Bla bla bla bla bla bla...

Ya Allah..Makteh aku nye ceramah menusuk ke kalbu..Skalik aku wat decision xnk benti..Sbb nye ape?Dah die suh aku setelkan keje yg tertangguh tu..Aku kalo bole xmo dah tgk..Bila aku dah setel,so keje yg len aku leh wat ngan aman dan damai...

Best regards,


No comments: