Tuesday, January 19, 2010

Sekolah yg KEJIII

Bodo la pompuan ni...

Xreti bahasa ke xreti nk sabar?

Aku kata cek xpdt lg yg dok tanya n tanya n tanya lg tu watpe...

Ape kebanggang nye...

Oooo...

Lupa...

Sekolah xtinggi...

Huh!!..

Keji sggh aku wat ayat mcmni...

Sekolah ni mmg sume pekerja die bodo-bodo n suka cr pasal...

Sekolah jer sekolah agama n budak-budak pandai dok situ...

Tapi sayang....

Pekerja-pekerja kat situ sume banggang..baik dr pengetua sampaila ke yg bwh sekaliiii....

Ape la org Islam ni....

Tak membantu sesama umat langsung...

Tau nk create mslh tuk org...

Depa igt depa tu betul?

Aku rs la kan...

Diorg xde keje...

Tu diorg nk cr pasal je keje...

Jaga korang!!!

Jangan igt aku muda aku xreti nk amik tindakan...

BODOHHHHH!!!

Best regards,


1 comment:

Kama Irahsa said...

dahsyat sungguh amcaman tu..baik2, nanti kena tangkap polis pulak..zaman ni bukan boleh buat main2..hehehe