Tuesday, January 26, 2010

Namaku Tijah

Haa..NAk tau x..Ade org pangey aku Tijah..xde kaitan pun kan?ahahaha ..Ni sume keje Kak Mah yg meniaga kat depan opis aku ni..

Dah berkali-kali dah aku perbetulkan sebutan nama aku tu..Tapi tiap kali nak pangey aku..Nama tu la yg die pangey..MAna die dapat nama Tijah tu pun aku pun xtau..Die sorang jer pangey aku nama tu..

Apo-apo ajela Kak MAh oii..Asalkan Kak Mah bg diskaun tiap kali aku p makan kedai die..

Lauk peberet aku kat kedai die adalah sambal ikan..fuh...nikmat seyh..Die masak mmg sodap..

Tiap kali aku g makan situ..Tiap kali tu jugak la aku seorang jer customer pompuan yg ado..Hua hua hua...Yang lain adalah teruna-teruna,bapak-bapak org,suami-suami org,datuk-datuk org dan sbgnyee..
Hehe..

Best regards,


1 comment:

Ameer said...

Tijah pon tijah la.. yang penting ada org sayangkan.....kan?hehe...