Sunday, July 11, 2010

Cinta Terlarang

 Persepsi cinta terlarang ni byk senanye...Tapi cinta yg aku nk bgtau ni adalah...Mula-mula suci sgt...Ewahh..Suci ke?Last-last jd mcm masing-masing takut org len tau cinta diorg kembali berputik...Muahahahaha...

Aku yakin cinta aku hanya untuk die..Aku yakin die hanyalah untuk aku..Aku cume perlukan ms untuk menyelesaikan mslh yg xdapat aku tanggung dah..Terasa berat sgt...Dugaan yang Dia bg sgt berat sehingga aku merasakan aku hanya insan yg sgt kerdil yang tidak dpt menjalankan dugaan yang Dia berikan ini dengan baik skali..

Tiada siapa tahu apa sebenarnye mslh yg sedang aku alami..Aku sayang die..Aku cinta die..Aku rindu die..Tapi berakhir mcmtu saje..Sungguh teruk kan aku..Mengapa aku wat die mcmtu?Hmmm..Takkan aku nk mengaibkan diri sendiri lak..Puncanye dari aku jugak...

Dan sekarang cinta kami menjadi cinta terlarang..Nape terlarang?Hmmm..Lu pikir la sendiri..Wahahahha..Kami berangan-angan mahu mempunyai anak yg sgt comel..Aku fikir die la lelaki yang terbaik wat aku..Sampai satu tahap, aku pernah terfikir tiada lelaki lain sebaik die dan jika aku melepaskan die begitu saja maka aku adalah wanita yang sgt rugi..

Aku mengharapkan aku diterima semula oleh semua pihak baik dr famili aku n famili die sendiri..Hari-hari aku mengharapkan segala dugaan yang Dia berikan ini akan berakhir dan memberikan aku sedikt kelegaan..

Ya Allah Ya Tuhan ku..Jika dia adalah jodohku, maka Kau percepatkanlah jodohku dengan dia..Dan jika dia bukan jodohku, maka Kau pertemukan lah aku dengan lelaki seperti dia..Amin....

I LOVE U SAYANG..

Dah..Puas hati kau dh sayang?Igt aku xberani?tinggal aku nak tempek muka kau je..Muahahhaha....



Best regards,

No comments: