Saturday, July 17, 2010

Minyak naik eh?

Kalo xsalah aku, ari Jumaat kot aku tgk ramai sgt org isi minyak..Aku mcm xpelik sgt..Tp..Mcm pelik gk la..Muahahha..Tp aku abaikan jer..Sbb aku ms tu dh lambat nk g men boling..
Then pas abis men boling,sembang-sembang ngan kwn then br tau sok minyak nak nek..Kalo xsembang bab ni,haram aku nk tau...Aku ni dah lama xbaca paper o tgk berita..Yang aku tau mengenyih ngan abg-abg Bomba k..Muahahahhaha...

Okla..Aku mcm ape hal la diorg ni..Minyak nk nek bukan byk mana pun(cewahh..ckp mcm org byk duit tuu...)...Setakat 5sen je kot..Betul eh 5sen?aku dengar depa ckp la..Bile dengar minyak nak nek jer sok,sume pakat kuar g isi minyak..Apela..Yang mana xpenah isi minyak penuh b4 ni,trus isi penuh..Mcm la kau xisi minyak dh pastu..Simpan dalam garaj jer kot...Muahahhaha...Sanggup beratur lama-lama..Mcm mana ntah pemikiran org ni..

Lantak kau la..Muehehhehe...Aku saje je melalut ni...k la..adios



Best regards,

1 comment:

Kama Irahsa said...

ang kaya leh la ckp!! wekkk..hehe