Sunday, July 4, 2010

Mangkuk lagik

Semalam aku citer kat abg aku pasal kes yg aku jumpe mangkuk kat kedai makan tu..Abg aku ckp bek-bek..Takut die wat ape2 lak..Suddenly,aku rasa betul gak ape yg abg ckp..Tapi...Coba lah kalo nak wat ape-ape..Kalo die rasa dah xnk idop o idop die nak huru hara..U are most welcome mangkuk..Sila la sila...
Ish korang ni..Igt aku ni kaki bunuh org ke?huhu..Adela...Coba dulu then br tau...Muahahahha...Bunyik mcm aku ni jahat sgt la noo...Xbaik woooo...Takpela...Abis setakat semalam ja...Tapi tu la..Pk2 la sama..Die ade anak pompuan...

Bila dah balik umah n bertenang, aku mcm xpuas hati..Nape la aku xtanye die byk soklan lagi...Aku nak tanye:

1- Pakcik xmalu ke dulu pakcik dok menumpang umah kitorg?Sewa pun xbyr...
2- Pakcik ni dah xmampu nak kawin 2 nape nak kawin lagik...
3- Pakcik tau x yg pakcik tu xlayak nak kawin 2 sbb pakcik tu POLIS?
4- Pakcik tau x yg pakcik ni lembik manja n mengada mengalahkan adik sy?Sy tau dulu pakcik slalu mrh2 adik sy n slalu burukkan adik sy kat mak sy sbb pakcik jeles kan ngan adik sy yg umo 14 tahun tu?kan?
5- Pakcik tau x yg pakcik kawin mak sy secara free?
6- Haihhh...Pakcik tau x pakcik bapak yg terkutuk?malu woo kalo anak-anak pakcik tau...Dan NAYA woo kalo bini pakcik tau..Silap aribulan pakcik mati kene hempuk ngan die..Sbb bini pakcik kan garang..
7- Tangan pakcik yg patah tu bukan sbb jatuh kan?Sbb pakcik nk tumbuk bini pakcik kan?Mak sy yg bgtau...Silap tumbuk..Pakcik tertumbuk almari..So sad.....
8- Silap aribulan kan..xpasal pasal sy contact bini pakcik bgtau pangai pakcik..
Sekian....




Best regards,

2 comments:

El-Zaffril said...

Aku suka la blog kau Neng...

Neng Adah said...

hoho..pakcik....tq2...ekekeke