Sunday, July 18, 2010

Suar terkoyak, suar pendek..

 Ada kwn aku suggest kat aku pakai suar pendek bunga-bunga n wat keje kat kantin..Tapi tiba-tiba aku tringat satu peristiwa silam..Sangat malu ok..

Masa ni berlaku kat Perlis..Aku AJK satu program masa U dlu..Program anak angkat..Tak sanggup rasanye aku nak pangey bapak n mak angkat aku tu mak n ayah..Sbb tokwan aku lebey kurang diorg jer..EKekeke..

Ok..kite straight to the point..Ada satu aktiviti ni panjat bukit turun bukit sume..Aku mana la penah wat keje ni dr dlu lagik..Anak mengade la katakan...Nak dipendekkan citer..Ada satu ms tu,ms nak turun bukit tangan aku tergatal p raba buntot...

Aku: Waaaaaaaaaa...

Yang lain agak terkejut la kan..Mana xnye pompuan ni tiba-tiba menjerit...Yang lain tanye kenape..Aku mmg malu-malu la kan nk jawab...Gila kau..Suar track aku terkoyak luas kot kat celah kangkang..Seb baik ada lapik kat dalam..Kalo x,free show jer..Mcm mana ntah leh terkoyak..Dah la laki yg aku admirer ada blkg aku..Xke aku nak malu..Tu la kau..Kalo kau turun bukit sambil dok blkg aku kan bagus..Sopan skit aku turun..Ni x..Kau g dok ngan pompuan len..Pompun tu xpe..Ganas..Aku ni lembut tau..Kau patut jaga aku..Uwaaaaa....

Kebetulan depan aku ade Sarjan..Die bg aku 2 option tuk tutup suar tu..

1st option: Kain pelikat (yang ni kalo aku pakai mau tersangkut kat pokok sume...menyusahkan jer)
2nd option: Suar pendek (nak ke xnk..Sbb bekas die dh pakai)

Keputusan muktamad...Suar pendek..Men sarung jer dr luar..Atenye..Sume pakat gelak aku ramai2 kat atas tu..Itu belum kwn2 yg dah smp kat bawah dh..Ape lagi..Ms aku nak turun ke bawah tu. Jd artis la kejap..Pakat dok amik pic aku..Sambil depa amik..Aku tutup muka aku..No camera plz..Cewah..Terasa mcm artis plak kau..

Suar panjang kat dalam, suar pendek kat luar..Rupa ape?Superman arr...Muahahhaha....



Best regards,

No comments: