Thursday, July 31, 2008

"For some of us, finally we realized that life is not a fairy tale, we need to start over.

Demi sebuah impian, tak salah untuk kita berkorban.Bilamana hati kita rapuh menghadapi realiti. Nangis! Nangis semahunya! Tapi jangan biarkan hati kita terus rebah.

Sejauh mana kita kenal hati budi seseorg, kita tetap tak boleh buat penilaian. In life, we have to learn to let go and keep on moving. The more you wait, the more time you missed.

Bermula dengan hati, angan dan mimpi. Sebesar mana pon kedudukan kita, segagah prinsip, mampu goyah because of love. BECAUSE WE ARE HUMAN BEINGS! Mudah lemas bila cintanyer lemah. Kita harus kuatkan hati, percaya naluri. Just admit it! Cintaku mahukan dia....."

p/s: aku suke ayat ni..dr zoe ku yg terchenta..dlm sindarela..


Haih...aku mmg tak puas hati ngan citer sindarela ni...nape la ending die mcm ni..tak puas hati betol la..ade ke patut si zoe tu tanak kat si hussein...kalo tanak ckp la awal2..leh bg kat aku...huahuahua..prasan la aku ni...sedih arr citer ni arini...harap2 ade arr sindarela 2...aku tak kire..diorg kene wat gak sindarela 2.. ;))..sume gara2 cinta..ntah ape2 je cinta ni...mcm lagu maia n da geng tu..ingat kamu...mahu makan igt kamu..mahu tdo ingat kamu..mahu pergi ingat kamu..pergi mana?pergi jalan daaa...huahuahua...ape la aku merepek ni...
Dah lama rasanye aku tak mengupdate blog ni..bz arr..aritu aku g photoshoot..sume nye ok..tak sabar nk tgk pic2 posing maut aku tu je...wahahahaha...maut la sgt kan...neway,ni ade pic yg aku dpt dr Deballz.com..pic ni je br dpt..sbb pic ni bukan official portfolio pun..gemok arr aku dlm pic ni..mmg aku gemok pun..hik hik hik...online portfolio akan dpt within 14days..so,tggu jerla bila dpt..

No comments: