Monday, July 21, 2008

Minggu yg bz

Haiiii...rasanye agak lama gak la aku tak update blog ni..last week ari yang sgt bz..dah la sabtu n ahad pun aku kene keje..ari sabtu tu aku sgt nyesal la tak dpt g intebiu kat Puncak Niaga..frustrated menonggeng..intebiu byk gak la dpt..tp takleh nk g..dh tu watpe aku apply kan..hehe..nk minta cuti takut maa..takde rezeki la nmpknye..
Aku tak sabar dah nak g kl khamis mlm...sbb soknye ade intebiu then sabtu nye ade photoshoot..yang skrg mslh tuk aku ni adalah memikirkan pose2 yg cun..muhahahaha..dh la meet up diorg aku tak g..tapi belasah jerla..aku bwk je yg sesuai..temanye mcm putih n itam...itam mmg feveret aku la..so aku bwk sume bj itam yg aku suke pakai begitu juga warna putih..aksesori mmg aku takde laa.nk kene bli sket ni..mak suh amik die nye je..tanak arr..itu org tua nye style..muhahaha..aku nk yg muda remaja nye trend..
Mlm nye plak igt nk gather2 ngan my bestfenz n bro2 yg seangkatan ngan kitorg..dan tidak lupa juga bersama pakwe terchenta aku tu..satg tak sebut pasal die bukan bole..kecik ati..muhahaha...kat fs aku tak letak pic die pun dh perli2 aku..nnt la sayang..i lum bersedia nk pamerkan u la..muhahahaha..biarlah rahsia..muhahhaha..jgn mare...kijam kan makwe u ni..hik hik hik..

2 comments:

Kama Irahsa said...

ni gambor jantan mane ko letak ni?wat aku angin jerr!! huh!!

Ann-Wardrobe said...

do drop by and shop with me. visit www.an-wardrobe.blogspot.com :)