Wednesday, December 9, 2009

Aku letih...

hmmm...

Aku rasa sesak didada aku ni semakin menebal..

Aku sebenarnye amatlah tidak gemar terhadap pekerjaan aku skrg..

Walhal,ini lah keje pertama aku dan gaji pun sgt ok..

Dah terlalu byk aku menangis untuk pekerjaan aku ini..

Haihh....

Dah terlalu byk bunyi mengeluh dari mulu aku ni..

Ape yg aku bole katakan skrg,aku sgt letih...

Aku letih ngan sekeliling berkenaan hal pekerjaan aku ni...

Aku letih tgk angka...

Aku letih ke sana sini...

Aku letih ngan bil-bil yg semakin hari semakin menimbun ni...

Kalau lah bos leh paham mslh aku ni kan alangkah bagusnya...

Mungkin dia paham...

Mungkin dia wat bodo jer...

Mungkin dia kesian...

Mungkin dia ada inisiatif nk carikan pembantu tuk aku...

Haihhh...mungkin...

Mengeluh lagi...

Aku letih fizikal, mental dan emosi...

No comments: