Thursday, December 24, 2009

Bos sudah masuk opis..

Kalo korang nk tau...

Bos aku takde dari senin sampai rabu aritu...

Ekceli die dh takde kat penang ni dari khamis aritu...

Heaven gak la bos xde...

Muahahhaha....

Xdela aku cuak sangat...

Ni die dah masuk opis balik...

Bertambah cuak la aku...

Keje xsiap lagi...

Lgpun aku pun xpasti bila keje aku yang tertangguh ni akan setel...

Sangat la byk hokay keje yg tertangguh tu...

Xpayah habaq la...

Sangat banyak...

Sangat la cuak bila bos tanye itu ini...

Sume lom siap lagik la bos....

hehe~~~~

Wokeh la...

Mau siapkan account ni...

Aku penin dari td senanye...

Mana p lagik 60sen ni...

Xbalance la mcmcni...

Penin woo wat account ni...

Dah re-check dekat sepuloh kali dah...

Ni aku nk p re-ceheck balik...

Doakan kejayaan aku untuk men-trace mana 60sen tu pegik...

Samada aku lupakan dia atau ape2 ajela...

Hik hik hik...

Layan pic ni...

No comments: