Monday, December 14, 2009

Merah..

Aku baru prasan yg aku ni byk brg kaler merah...

Xkire la bj ke kasut ke...

Nak kata aku suka kaler merah xjugak...

Mebi suka dalam diam kot...

Muahahhaha...


Pic 1: Ni hantaran ms bertunang dulu..pihak aku ke pihak laki..


Pic 2: Ni cadar aku...


Pic 3: Beg polkadot yg aku beli kat Guardian..


Pic 4: Beg store..segala mak nenek ada dlm tu...


Pic 5: Bj merah..aku ada lebih dr 10 helai bj kaler merah..xkn aku nk post gak..xlarat makcik...


Pic 6: Keychain..aku bukan nye penyokong mana2 kelab football pun..


Pic 7: Selipar peberet..nape ntah aku bli kaler ni..cantik kot..ahaha


Pic 8: Dulu ni helmet aku..masa mula2 keje dlu aku minah rempit..tp sekarang ni abg aku mengambil alih helmet ni..


Pic 9: Ni beg lappy aku..beg ni aku br jer beli..sayang bangat woo sama ini beg..

No comments: