Tuesday, December 22, 2009

Sy kuat makan!

Semalam pas balik keja aku g kulim...

Saja g jenguk makcik n tok kat sana...

Kerinduan melanda diriku ini...

ihiks...

Aku sampai-sampai jer...

Salam sume then aku xckp byk...

Tok xpelawa makan pun aku p cedok nasi...

Takpe...

Walopun tok xpelawa...

Tapi aku tau die mmg nk suh aku makan...

Ko tau nyah aku makan bape pinggan...

Heh...

Rasanye dah lama xwat keje mcmni...

3pinggan nyah i makan...

Ape nk jd ni Neng oi?

Kesedapan melanda lol...

Pas abis makan aku salahkan tok...

Sebabnye aku xlarat nk bawak pewot dh...

Tok gelak jer...

Hehe...

Tok kalo masak mmg shedappp...

I like sambal ikan keli die...

Walawehh...

Aku berani ckp bole tambah nasi ke 4pinggan...

Itu manusia ke jin yg makan smp 4pinggan tu?

Ihiks...

Pas balik umah lak....

Adik aku yg kecik a.k.a besar ni g call abg aku yg otw balik keje n orde M'cd...

Aku rasa mcm nk sepak-sepak jer die...

Tadi kat umah tok die terkejut aku makan smp 3pinggan...

Ni lak g orde burger tuk aku...

Adik aku yg kecik a.k.a pewot tong drum tu mmg nk kene...



Aku call abg then reject burger tuk aku...

Kalo aku makan lg...

Kat mana lg aku nk letak burger tu dlm pewot aku...

Rasanye mcm xde ruang dh...

Leh la kalo nk sumbat-sumbat lg...

Kalo sumbat lg tu namanye Jin...

Ahahaha....

Pagi ni b4 g keje mak aku lak wat nasi lemak...

2pinggan aku tambah...

Patutla suar n baju sume sendat...

Sy sedang membesar!!!

No comments: