Wednesday, December 16, 2009

Meeting dari Tengahari sampai ke Petang...

Fuhhh...

Arini kira marathon la meeting ni...

Start dari kol 12 tengahari..

Stop jap kol 2...

Sebabnye bos lapau...

Kang bos xdpt mkn,dia akan berubah jd transformer....

Dot det dot det...

Ahahahah...

Pastu sambung meeting kol 3.30...

Then abis meeting kol 4 mcmtu...

Then sambung lak meeting ngan client kol 4.30 smp kol 5.30 mcmtu...

Walawehhh....

Macam bz benor gayanye...

Hehe...

Masa kol 2 td aku g lunch...

Leh plak aku p men natang ni ngan budak kecik kat fudcot tu...




Budak ni anak makcik yg niaga kat situ...

Kalo xsilap aku dia nk masuk darjah 2...

Game ni kitorang men 3orang...

Aku, Kakti n budak kecik ni...



Men SNAP..aku mls nk explain cara men dia...

Mcm budak-budak terencat jer men tadi...

Punye la menjerit bila menang...

Muahahahha....

Ngah makan pun leh stop jap makan then men...

Mana taknye..

Budak kecik ni dok hasut suh cepat men....

Best regards,

No comments: