Tuesday, December 22, 2009

Tingkatan 2B adalah kelas terbersih...

Haihh...

Dok havoc kat Facebook pasal Form 2 dlu...

Aku sendiri pun tatau aku yg mana satu..

Tapi xkan aku takde?

Sebab aku Ketua Tingkatan masa tu...

2-3tahun aku jd Ketua Tingkatan berturut-turut...

Nampak sangat aku ada bakat kepimpinan.....

Bluwekkkkksss sama akooo....

Prasan!!!

Tapi aku nk stori skit...

Masa Tingkatan 2B dlu....

Kelas aku tiap-tiap minggu dapat Kelas Terbersih...

Bangga siot nek pentas yg xbrape nk rupe pentas tu...

Piala xhengat....

Besar gak la...



Prasaan aku ms amik piala tu?

Of coz la bangga...

Proud to be Class Monitor at dat time k...

Kami semua sama-sama berkerjasama tolong menolong jg kebersihan n kecantikan kelas kami...

Ni la budak-budak Tingkatan 2b tahun 1998....

No comments: