Sunday, October 10, 2010

Aku dan Dia Part 3

 Yuhuuu..Xde citer lain melainkan citer ni jerk..Hak hak hak..Ape ek..

Pakcik ku itu telah bertukar waktu bekerjanye..Dulu normal shift..Sekarang die kene masuk shift..Shift pg xde lak tu..Rasa mcm nk sepak bos die pun ade..Hak hak hak..Die cuma ade shift ptg n mlm..Last week die shift petang..Kol 2.45 masuk..Aku ni punye la xsabar nk tggu 2.45 setiap hari..Tapi aku xrs lama pun nk smp ms tu..Kejap jer tup tup tgk die dh masuk keje..Hehe..Dan aku lak dulu sharp 4.45ptg aku dh nk swap kad..Xsabaq nk blk sgt dh..Tapi sekarang,smp 6.45 aku still terpacak kat kilang lagik..Ape kes?Hak hak hak..Bos aku smp xlarat nk bising dlu suh aku blk lmbt skit..Sekarang bos, dont wori k..Aku akan selalu blk lmbt..Hak hak hak..Penah satu hari tu bos aku tanya leader aku.."AWat Siti tu sekarang suke blk lmbt?"...Leader aku jwb.."dah hang suh die blk lmbt.."..ekekek..

Pagi Jumaat yg lepas, line aku mmg xde production..operator sume cuti..Yg tggl aku ,bos, engineer n technician..Pagi tu aku rs aku buang tebiat..Aku sampai kilang awai..Dlm 6.50pg..Then aku g kantin..Pastu bos aku smp die terkejut beruk tgk aku dah ada..Siap tgk am lagik..Aku gelak jerla..Then dlm line die tanya..

"Awat aku tgk hang sekarang mai awai blk lmbt?hang dok mengenyih ngan sapa?jaga hang..ade kamera..."

Aku: "mana da mengenyih..Aku blaaq mai awai blk lmbt..hang jugak yg suh kan aku wat mcmtu.."

Bos" "Hag jg...Jgn igt aku tatau..Ni mesti ada pa2 ni....Hak hak hak"

Setiap hari kami kuar bersama..Xde hari yg xkuar..Die yg ajak kuar k..Kuar minum jer..Asalkan dpt jumpe n sembang cukup la..Hehe..So,arini kuar dating agak lama ugak...xsampai 4 jam..hak hak hak..Lama ke?Lama dr biasa kot..Slalu 2jam..Sbb dh mlm kan..Xelok katanye blk lewat..Amboii baik nyeeee..Haktuihhh...SO far so good la..Xtau la kemudian hari mcm mana..Tapi kitorg xbercinta lagik ok..Asik dok tampaq kapla jer..Ahahah..Xdela..Tipu tipu..hehe..

So, mlm ni start la shift mlm die..Uhuk uhuk..Bila makcik nk jumpe pakcik bile dh shift mlm ni?Td kuar die berebut nk tgk FB aku..Mana bole..Cr nahas..Wat malu jer kalo die bc..Malu aihh..Seb bek die takde FB..Baguih baguih..Xpyh ada FB..Satg hang merapu byk pakcik oi..Ekekekek





Best regards,

2 comments:

Ms. Fiena said...

amboi amboih kakak (sambil lenggang2 bdn).. pat sket la ikat kak oi.. lepas ni xyah tunang. kawen terus. hahaha

Neng Adah said...

hak hak hak..akak kena la kwn2 dlu..kawin lmbt lg la kot..hehe