Friday, October 22, 2010

Jumaat yang membosankan..

Oh..Arini keje tersangat la bosan..Merayu minta blk awal pun xdapat..Hampeh..Bosan ar keje tiap Jumaat..Production xjalan..As usual aku, bos, engineer2 n technician jer..
Bos suh aku wat itu ini, aku wat lmbt-lmbt n p menyembang..Die suh aku wat satu keje ni,tapi komputer ni down plak..Kene pangey technician, aku siap p ckp kat tech tu, jgn kalut-kalut nak repair.Lambat2 pun xpe...Wahahaha..Seb bek bos aku xde..Dah nk blk dh jap g tu..Nak wat keje pe lg..Dok rancak syok menyembang ngan technician..Skali hambik ko,bos besaq dh tunjuk byg..Omaigod!Omaigod!..Siap undur pelan2 lagi masuk bilik dok wayang wat keje..Ahaks..

Oh..Pakcik?Ekekeke..Nanti-nanti jerla aku citer bab die..Hehehe..Haduii..Cepatla gaji masuk..Makcik dah kering kontang dh ni..Uhukk..

Masa OTW balik keje td aku bergayot ngan Mr. A..Ahkir conversation kitorg diakhiri dengan air mata..Hehe..Mcm2 kitorg sembang..Luah psl Gf die la..Aku sembang psl pakcik aku la..Eh..Ade ke ek org sembang psl pakcik?Hehehe..Walopun kitorg dh berpisah, tp kitorg still contact..Entah..Rs mcm xbole kalo seminggu xcontact..Sj just nk tau psl perkembangan masing2..Masih mengambil berat tentang hal diri masing2..Hehe..

Okla..Chow...




Best regards,

No comments: