Sunday, October 17, 2010

Aku dan Dia Part 5

 Fuhh..Asik bercerite psl pakcik jer...Tp aku nk jugak cerite k..Hak hak hak..Tadi pg kan,actually xla pg sgt..Tengahari gak kot..Dr smlm aku dh plan nk ajak die mkn bihun sup kat kulim kan,so td pg aku terlajak bgn..Dkt 11.15 aku bgn..Then kejut die n siap2 g kulim..Mak n adik mmg tdoq kulim smlm..

Aku call mak tanya kedai bihun sup bukak ke x..Mak kata bukak kot...Aku igt nk mkn berdua ngan pakcik jer..Skali mak aku nk join..Aduii...Mcm mana nk ckp kat pakcik ni..Mesti die segan punye..Dah smp kulim br aku ckp..Die kata nk patah blk la..Die segan..Hehe...Melawak ja die..

Sampai bihun sup,tutup plak...Adoi...Hehe..Mkn la nasi ayam..Tampaq kapla pakcik br tau..Wat2 malu cipan plak pakcik ni..Hak hak hak..

Pas abis mkn, die tanya nk g mana..Aku ckp jom la g jln2 tgk umah tok..Lalu ja bukan masuk pun sbb die segan..Skali..Ya Allah..Sepupu2 aku yg kecik nampak keta aku n jerit pangey..Lamanye xjumpe bdk2 tecik sume ni..Aku suh pakcik patah blk..Die mcm takmau..Aku ckp xbaik..Bdk2 dh nmpk..DIe kunun wat2 segan..Hempuk ngan batu lesung br tau pakcik ni..

Kenalkan tok..Ni bakal cucu menantu tok..Ahaks..Hempuk pala aku sendiri ngan batu lesung..Hak hak hak..So, tok dh kenal..Makcik2 pun dh kenal..Sepupu sepapat pun dh kenal..Huhu..Tdoq dlm senyuman mlm ni..Ahahah...





Best regards,

No comments: