Saturday, October 2, 2010

Aku dan Dia Part 2

 Sekarang ni seminggu sekali jer aku dpt update blog..Huhu..Xsabaq woo nk wat entry ni...Xtau nk mula mcm mana..

Aku dah kuar ngan die ok..Bukan aku yg ajak..Huhu..die yg nk ikut aku ok....Wahahahaha..Tapi b4 tu aku nk bgtau,ari2 aku race ngan die sape smp umah dlu...Ahahahaha...Slalunye die smp dlu..Sbb aku sangkut dlm jam..Die nek moto xpe la bole menyelit..Time aku balik keja adalah 4.45ptg..Die lak 5.45ptg..Tapi lately ni bos aku request suh blk lmbt..Mulut kata nk blk awal gak..Tapi ati syok nya dpt blk lmbt..Bole men2 mata lg ngan die...Ahahahahah...Gatai...Anak dara mak mmg gatai...Ni panggilan manja kitorg k..Aku makcik, die pakcik..Wahahahaha...No sy awak k..

As usual kat kilang pun kitorg men msg2 then smp la mlm..Ari rabu yang lepas dlm dok sms tu die ajak jumpe..Sbb nye aku g tesco dekat umah die..Die ajak jumpe..Bile dh jumpe tu, sembang2 la ngutuk2 la,ngata2 la..Then die diam jap n pandang aku..Lama lak tu..Aku marah die apsal pandang2 aku..Die kata sj..Xbole tgk ke..Aku ckp xbole la..Aku kan pemalu..Ahaks..Then aku blk..Bila dh smp umah kitorg dok sms lg..Tapi aku xbgtau die yg aku dh smp..Aku ttdo ms sms die tu..Die call aku..2 msg die bg aku xreply..Aku call die then ckp aku ttdo..Ok..Abis kat situ mlm tu..

Sok tu kat kilang kitorg mcm terlebih senyum kat satu sama lain...Waahahha..Bodo punye Neng..Kitorg pun sms smp la mlm..Then mlm tu aku ckp aku nk g mkn..Die ckp "Nak ikut!Nak ikut!Pakcik nak ikut!..."..Aku lak GLUP....Hati sudah manyak mungeee...Jomla pakcikkkk..Makcik rela aje pakcik nk ikut...Huhu..Die xmkn sbb br jer pas mkn..Die teman aku mkn..Lepak mkn kat McD..Wahhh..Rasa mcm berkapel lak...ahahahhahah..Sepak Neng ni br tau...Hmmm..Sonok sgt dpt tgk muke die..Die ni simple jer..Xberlagak n menunjuk..Pakaian pun simple jer..Aku suke bile die ckp "ok"..Sgt cute..Ekekeke...Lagi satu kalo die wat muke senyum sambil kening angkat...

Soknye kat kilang, aku lepak kantin smp die masuk keje.Suppose aku kene masuk line dh..Tapi bos aku sendiri pun dok lepak kat luar kantin sambil hisap rokok..Aku bukan xnak masuk dulu..Jumaat aritu operator xde OT..So yng tggl aku,bos, engineer n technician..termasuk la die..Sbb kami sume ni normal shift...Then die masuk jer die nmpk aku n senyum...Ape org kanan n kiri aku dok sembang aku dh xigt..Sbb aku dok usha die jer...Wahahahaha..Masa tu adik aku Azrul pun ade kat kantin..Aku keje sama kilang ngan adik aku...Adik aku technician, tapi dlm line len la..Seb bek xsama line...Nyemak jer

Ari Jumaat aritu sgt bahagia..Sbb ni la 1st time die dtg dekat2 aku n sembang..Mmg xde org..Die mmg asik dtg kat aku jer..Makcik malu tau pakcik dtg tgk makcik wat keje..Ahahaha..Ari Jumaat bos aku dh bg tugas kat aku blaja psl mesin ni..Bole dikatakan aku kene buli gak aritu la..Sebijik mcm operator technician wat aku...Tapi xpe..Aku org br,kene belajar..Ade satu time tu aku n die jer dlm line tu..Die repair mesin depan aku..Aku wat keje aku..Then die blah..Pastu aku dpt msg dr die

"Bangla masuk Malaysia pun tau rehat, Nepal baru masuk mungkin xtau time break lagi...Haha.."

Rupe2nye dh kol 10..Time break..Nampak sgt aku kusyuk wat keje..Muahahahah...

Then ptg tu aku blk lmbt sket..Ikut ati nk blk awal..Tapi bos xbg sbb keje xabis lg...Bukan ape..kali ni aku nk mng dlm race ni..Slalu kalah...Aku blk awal 15minit dr die..Aku punye pecut skali sangkut jer..Die lak bg msg..
"Kite race ye makcik,bg makcik p dlu hari ni, sapa kalah kena luku pala..Hehe.."

Aku igt leh mng skali sangkut gak..Sekali aku nmpk die lalu ngan moto..Hoho..Kemenangan berpihak kat die..Smp die kata..

"pakcik xmau lawan apa dah ngan makcik, pakcik tau pakcik mesti menang punye, makcik main apa pun kalah,hehe.."

Alolololo...kiutnye pakcikkkk...AHaha..Ok stop setakat ni..Die blk kg mlm smlm...Makcik rindu pakcik!...Oh...Seperti pakcik merasakannya..Pakcik kirim SMS sama makcik..Chow!





Best regards,

No comments: