Monday, October 25, 2010

Aku dan Dia Part 6

 Hari Sabtu yang lepas aku kuar ngan pakcik..Aku ckp nk g men boling..Die kata die nk teman..Aku ckp setakat nk teman bek xyah ikut..Men skali ok..Die kata xpela..Die xikut..Eh..Aku lempang laju2 gak pakcik ni,,Hehe..

So,kitorg pun g Megamall..Cadangnye aku nk tgk org men boling jer..Sekali aku xthn dowh tgk..Aku pun men la..Tapi truk dowh aritu..Mana xnye,,Pakcik ade..Dok tgk aku men..Malu dowh nk tonggek..Kalo buntut aku cumil xpe gak..Ahaks..Mmg truk..Ade 2-3 ari b4 tu aku g men sorang,cemerlang siot aku men..

Pas abis men kitorg pun chow la..Ms ni yg mcm nk hempuk pakcik pun ade..Hak hak hak..Nak byr parking RM2 je kat mesin..Tapi kitorg ade Rm1 je..Xde duit kecik..Die patah balik mai kat kete tanya ade duit kecik ke x..Aku mana ade..Aku ckp g la tukar kat mana2..Agak lama gak la die g kan..Skali hampeh..Xbertukar jugak duitnye..Ni yg rs nk hempuk ngan batu lesung ni..Hak hak hak..Bak sini meh makcik g tuko..Kat mesin tu aku nmpk cleaner..Trus aku tanye die ade tukar ke x..Haa..Ade pun..Bukan nye ssh pun nk bergaul ngan masyarakat ni..Buka mulut...Buka pakcik..Bukak..Ekeke..Hampeh pakcik ni..Sepanjang masa keje masing2 nk belasah masing2..Ms die bwk kete xyah ckp la berapa kerap aku tolak paler die smp kat tingkap,cubit die kuat2..Fuhhh..Nikmat..Pastu azab..Aku lak dpt habuan dr die..Hak hak hak..Aku lawan blk..

Pastu ronda-ronda then g mkn KFC kat Autocity..Pas mkn blk kot..Yer kot..Tapi ape-ape pun pakcik..Thanks so much..Sesuatu yg indah terjd mlm tu..Haa..haa..Jgn nk pk bukan2 k..Baru aku tahu pakcik ni mcm mana..Bukan zalim sepanjang ms..Hak hak hak..

Kitorg lom declare..Ke kene phm sendiri sendiri ek?Ahahaha..Adui..Xkan aku nk tanya kot..Tapi cara die layan aku mmg dh mcm GF die dh..Ape nk wat ni?

Chow...




Best regards,

No comments: