Friday, October 29, 2010

Neng Playgirl??OMG!!!

Aku sekarang dh jd hot kat kilang..Ramai berbual pasal aku..Bukan setakat dlm line aku..Line len pun sama..Top tu...Mcm hebat pun ade..Hak hak hak..Mcm artis pun ade..Isk isk isk...

Kes 1:
Yang kes ni adik aku sendiri iaitu Ajun a.k.a Azrul telah dinobatkan sebagai laki aku..Iaitu suami aku la..Wadefak???!!!Apsal xkata bapak aku trus...Mmmg cilake la dirog ni..Ni line len dok heboh psl bab ni..Line aku ade dgr mcmtu saje...

Kes 2:
Aku ni kaki jantan..Operator la ckp..Ape kaki jantan nye?habaq mai kat aku..Nak p ganyam mulut sekor2..Diorg dok kata tiap2 pagi ade jantan dok hantar aku mai keja..P*****k..Dari aku mula masuk smp skrg,aku mmg dtg n blk sorang2 jer..Lahanat betul la..

Kes 3:
Leader aku ade g bilik QC..Then budak2 QC ni tanya.."Supervisor mak tu dok kwn ngan Syed ke?..C***i..Aku dok sembg ngan die jarak 2meter lg depa dok wat gosip..Apa la dunia ni...Aku bgtau kat syed die kata awat xjwb mmg ngah kawan n nk wat bini dh,,Aduyai..

Kes 4:
Gosip aku ngan pakcik di merata-rata ada..Mcm2 dengar..Aku ok ja..pakcik la sian die..Aduii

Dah..Aku ngantuk..Sekian..





Best regards,

1 comment:

Kama Irahsa said...

mmg tidak syak lagi!! ang mmg playgirl!! hahaha..